SPF Aros medlemsmöte före sommaruppehållet

Mötet var även den här gången på Syrianska kulturcentret. Informationen till deltagarna på mötet var att SPF Aros inte stänger helt för sommarlov. Vi kommer att träffas vid aktiviteterna boule, bangolf och caféträff vid Borgåsund. Detta innan det är dags för start av höstens program som har sin första aktivitet den 16 augusti.

Sommar- och höstprogrammet kommer att skickas ut digitalt och brevledes till medlemmar utan mejladress, före midsommar.

Dagens underhållning framfördes av Rudbeckii sångare, kören från SPF Rudbeckius, som framförde fina vår- och sommarvisor. Ddet Även allsång där det blev lite hjärngympa för mötesdeltagarna när vi fick sjunga samma text fem gånger men till olika kända melodier. Mötet avslutades med kaffe och sedvanlig lotteridragning.

Monica Johansson

Foto: Karl-Axel Lundell