Zoom möte med Vuxenskolan!

Zoom möte med Vuxenskolan den 18 januari!

Kl 1000 i morse så startade Paolo Sandbom vårt första Zoommöte. Vi var endast 7 st som vad med från Västmanland. Det var hur enkelt som helst. Det var bara och klicka på den bif. länken och vips så var jag med. Vår gamla bärbara dator har så dåligt ljud, att jag fick ta till hörlurarna till min smartfåne. Vi pratade om hur vi föreningar ska kunna ha nytta av digitala möten. Paolo berättade att Rudbeckius redan har haft ett styrelsemöte med Zoom och att de funderar på ett månadsöte digitalt. Det kommer att sändas från Vuxenskolan. Vi får se hur det går! Vi höll på i mer än två timmar. Det är synd tycker jag att vi som har så många unga medlemmar, att ingen erbjuder sig att vara med och göra oss mer digitala. Jag skulle vilja ha någon eller några som tar över adminstratioen av vår Facebook sida. Min FB kompetens är för låg för att sköta den sidan!

Lars Grefberg