27 Oktober. Månadsmöte.

SPF Aros medlemsmöte 27 oktober.

110 medlemmar kom till mötet, där Jack hälsade dem välkomna. Det började med att RockLelles band underhöll oss. De bjöd oss på härlig rockmusik, som blandades med anekdoter och berättelser. Vi fick också tävla om vem som först kom på vilket band de avsåg. En vinnare fick pris av deras härliga ”visitkort”. Därefter det vanliga kaffet med smörgås. Sedan när RockLelles packat bort sina attiraljer, så berättade först Jack om kommande resor, däribland en resa till Toscana i vår. Därefter var det Monica som berättade om kommande aktiviteter och även poängterade att programkommittén behövde förstärkning och bad medlemmarna att hjälpa till. Det sista momentet var vårt sedvanliga lotteri. Det var som vanligt ganska många vinster. Det var som vanligt ett mycket trevligt månadsmöte.

Text och bild Lars Grefberg