Maj

Styrelsemöte den 7 maj

Hej alla medlemmar!

Idag den 7 maj så hade vi vårt första styrelsemöte för året.

Här kommer lite vad vi tänkt oss ska komma:

Vi startar upp med promenader den 19 och 26 maj på Tingta IP i Dingtuna med start kl 1100. Kontakta Monica Johansson på tel.073 345 68 93 eller e-post johansson.boda@sewipnet.se . ta med eget fika.

Vi hoppas att vi kan ha ett årsmöte den 17 juni, förhoppningsvis på Syrianska som vanligt.

Efter sommaruppehållet så räknar vi med att vårt upptaktsmöte på Tingta IP i Dingtuna med vår sedvanliga tipspromenad och grillning blir av den 26/8. Förhoppningsvis med hjälp av vår handhållna mikrofon, så kommer vår ordf. att berätta vad vi tänkt oss ska ske i framtiden.

Vi hoppas att vi kan ha medlemsmöten med början den 30/9 och fortsätter sedan med den28/10 och den 25/11.

Det finns kanske en chans att vi kan genomföra följande: Polenresan den 5-10/9, att vi kan åka och skratta med Hjalmar i Brevens Bruk den fredagen 3/12.

Jag har en vädjan till alla er unga medlemmar. Jag har startat en Facebooksida för oss på Aros, men jag är kass på FB. Nu har jag en vädjan till er. Det finns med största sannoliket ett flertal av er som kan FB till perfektionist. Skulle inte en av er, eller två eller fler vilja ta över denna sida från mig och sköta den. Jag skulle bli jätteglad. Mejla mig lgrefberg@gmail.com.Eller ring 076 822 05 84

Webbmaster

Lars Grefberg

PS. Var modiga och hjälpsam nu. Jag behöver er. DS.