24 November. Medlemsmöte.

24 November. Medlemsmöte på Syrianska Kulturcentret!

SPF Aros medlemsmöte 24 nov.

106 medlemmar och några var nya medlemmar träffades för att först bli välkomna av ordf. Björn. Han berättade en del av vad som komma skall. Sedan tog Jack vår resefixare över och berättade om kommande resor och teatrar. Därefter berättade vår programledare Monica om våren -23, vad som komma skall bl.a. om aktiviteter mm. Anders Geidemark tog sedan över med sina vackra bilder och hans engagerade tal och språk om Strömsholms kanal. Vi fick se hissnande bilder från starten. Hans bilder förgyllde verkligen denna eftermiddag. Anders är verkligen en skicklig fotograf och berättare. Stig fortsatte med lotterivinsterna efter kaffe och smörgås. Det blev en del lyckliga vinnare. Några av vinsterna var biljetter till Svansjön på Västmanlands Teater. Sedan var det slut.

Text och bild Lars Grefberg