2 Juni. Medlemsmöte

2 Juni. Medlemsmöte på Syrianska Kulturcentret!

Nästan 80 medlemmar kom för att dels få information om kommande aktiviter, dels för att bli underhållna av "Trio Kontrast". Det började med att ordf. Björn hälsade alla välkomna och berättade en del om hösten. Därefter så tog Jack ordet och berättade om kommande resor, teatrar mm. Det kommer hända en hel del under hösten och kanske även lite om nästa vår. Sedan var det Monicas tur att påminna om kommande aktiviter. Det fortsätter med vattengympa och promenader några gånger till innan sommaruppehållet tar vid. Den 17 augusti startar vi med Upptaktsmöte på Tingta IP. Sedan kom Trio Kontrast och genomförde sin underhållning med härlig svängig musik. Därefter blev det smörgås med kaffe och en massa pratt förstås. Lotteriet började först med att nya medlemmar fick en lott, och sedan kom dragningen och en del blev lyckliga vinnare.
Text o foto Lars Grefberg