Månadsträff i Stenö

SPF Söderhamn 010 hade den 21 maj vårens sista månadsträff.
En varm solig eftermiddag samlades ett 50-tal av SPF/Söderhamns medlemmar i Stenö.

Ordförande Inger Engvers hälsade alla välkomna och berättade om eftermiddagens program. Ove Haglund hade gjort en tipsrunda med 10 trafikfrågor.

När den var avklarad bjöds medlemmarna på korv och dricka.

Medlemmarna kunde också prova på att spela boule med Bertil Melin. Mats Hanold berättade om sommarens program med Stenös Vänner. Artister som Anneli Rydé, Susanne Alvengren och Rockfolket är bara några som kommer under de 8 kvällar som Stenös Vänner just nu planerar med start sista veckan i juni. Lotteridragning och prisutdelning för tipsrundan vidtog sedan innan ordförende Inger Engvers tackade alla som kommit och avslutade med att hälsa alla välkommen i augusti på surströmmingsskiva.