Match mot Bjursnäs 2019-08-13

Som väntat blev SPF-Södermöre för svåra för oss i Ö.Blekinge. Det var vårt 7:e eller möjligen 8:e möte och vi har bara lyckats betvinga dem vid ett tillfälle och det var när vi hade hemmamatch i Skarnholm. Returmötet i höst bör alltså ske just i Skarnholm och på en fredag då vi kan presentera vårt starkaste lag.

Stämningen mellan våra lag var dock på topp och alla hade trevligt! Deras banor var väldigt välskötta men med lite friktion, vilket gjorde att många KLOT gick för långt för oss! Den intilliggande bygdegården utgjorde fikarum, då några regnmoln hade förirrat sig in över platsen. I denna byggnad fanns även fina toaletter och i här kommer även en välkänd dansorkester att spela upp till dans i september!

Det blev inga bilder denna gång!

Bouleresultat Vänskapsmötet 13 aug