Sep- Månadsmöte med kroppkakor och Tommy Nilsson visade bilder

• Tommy Nilsson visade bilder

SPF Seniorerna Östra Blekinge har i samarbete med S/V haft sitt första månadsmöte för hösten. Ordf. kunde hälsa ett 90-tal medlemmar välkomna och därefter var det dags för "Sverigevandraren" Tommy Nilsson att berätta om Blekinge och visa sina vackra bilder som finns med i hans nya bok. Sedan serverades kroppkakor med tillbehör och detta smakade väldigt bra. Tommy fortsatte sin berättelse och viss föreningsinformation lämnades. Ordf. hyllade herrlaget i boule som blev 5:a i FM. Därefter fick vi njuta av kaffe med hembakad kaka innan mötet avslutades med lotteridragning. Nästa månadsmöte i Kristianopel den 18/10.

KEA

Ordf; KEA hälsade alla välkomna!

Vinnare i femkampen Damer Maj Karlsson, Britta Ottosson och Ann-Margret Ahlin

Vinnare i femkampen herrar. Rolf Hjalmarsson, Sven Olausson och Roland Ottosson

FB- Mästerskap i Boule belade Rolf Hjalmarsson, Nils Andersson och Evert Persson (saknas på bild) en 5:e-placering

Jämjökommittèen. Rune,Inger,Anna-Lisa,Kent,Roland,Vanja,Britta och Åke