28 Mars. Medlemsmöte

• Monica Johansson
  • Andreas Sköld
  • Lotteri

SPF Aros månadsmöte 28 mars.
Björn hälsade alla 170 medlemmarna - jag tror att det var ett nytt rekord - välkomna och berättade om kommande resor mm. Monica fortsatte med de övriga aktiviteterna. Sedan kom han, Västerås egen Revykung Andreas Sköld. Han gjorde en storartad entré, och förklarade vad en revy ska innehålla. Det gjorde han med skämt och bl.a. en fantastisk genomgång av världenshistoria. Hur kunde han få med allt? Han fortsatte med sin egen version av "My Way". Andreas berättelse om den fantasiska Barbaras rabarberpaj var magnifik. Han avslutade med sin egen allsång, ett potpurri på en massa kända allsånger i en hiskelig blandning och fart. Därefter så blev det kaffe m smörgås. Stig tog över mikrofonen och genomförde lotteridragningen.