Styrelsen informerar

Information från Svalans styrelse

Från och med år 2019 sker inbetalning av SPF-seniorerna Svalans årsavgift till SPF Seniorerna centralt, då föreningen Svalan har valt central uppbörd.
Medlemsavgift utsänds i november året före det kalenderår som avgiften avser. Medlemsavgift ska betalas till förbundet senast den 31 januari det år medlemsavgiften avser.

Vi ber också medlem, som inte har lämnat mejladress och mobilnummer till SPF:s centrala medlemsregister att:
Registrera din egen mejladress och mobilnummer på MINA SIDOR på hemsidan www.spfseniorerna.se/svalan så kan SPF-seniorerna och föreningen Svalan lätt nå dig med information.
Första gången du loggar in på MINA SIDOR anger du,
ditt personnummer och ditt postnummer.
Ändra i dina medlemsuppgifter.

Eller skicka din mejladress och mobilnummer till:
Webbredaktör Sven-Olof Strömberg svens68@telia.com
Så kan vi hjälpa till med registreringen.
SPF förbundet är personuppgiftsansvarigt, enligt GDPR* för behandling av personuppgifter i det centrala medlemsregistret.
* General Data Protection Regulation

***********************************************************************************************

Vi behöver " Svalor"

Som i framtiden kan tänka sig att delta i:
• Styrelsearbete
• Arbete med Webbsidan att lära sig Webbprogrammet och kunna ersätta      Webbredaktören vid behov.
• Programgrupp att planera och genomföra aktiviteter på månadsmöten, arrangera   resor, studiebesök
• Cirkelledare att leda cirkel inom eget kunskapsområde eller annan cirkel av intresse
• Motionsledare
• Funktionärer vid månadsmöten