23 maj Marie Arturén

Marie Arturén o Göran Åhlfeldt bjuder på örongodis

Vid medlemsmötet den 23 maj var vi 78 medlemmar samlade.

Bibbi  hälsade välkommen och berättade att Kyrkan bjuder in till sopplunch i Kåsjögården, broschyrer delades ut. Buss till Jonsereds trädgårdar och Kvastekulla kör fredagar från 6 maj till 2 september.

Agneta pratade om vikten av att aldrig lämna ut några koder till någon som ringer och påstår att dom vill hjäpa till med något. LÄGG PÅ LUREN. Polisens ”Viktig information till dig som är äldre” delades ut.

Söndagsmiddagar fortsätter hela sommaren.

Vi fick en härlig musikunderhållning av Marie Arturén och Göran Åhlfeldt. I programmet stod det att vi skulle få musikaliskt örongodis och det fick vi. Underhållningen vi fick i form av musik av Björn och Benny , Ted Gärdestad, Edith Piaff med flera var suverän, som alltid med Marie och till ackompanjemang av Göran.

Efter örongodiset smakade det bra med kaffe/te, smörgås och kaka. Smörgåsarna till fikat var som vanligt till belåtenhet.

Mötet avslutades med lottdragning. Några lyckliga fick med sig en blomma hem.