24 oktober Lennart Palm

Lennart Palm underhåller med quiz

84 medlemmar kom till vårt medlemsmöte. Bibbi hälsar medlemmarna och Lennart Palm välkomna. Hälsar också ny medlem välkommen till oss.

Agneta presenterar inbjudan från Sävehof om att gå på handbollsmatchen mellan Sävehof och GUIF Eskilstuna den 27 november, till ett pris av 40:-. Då kan man också äta på John Scotts, en Hamburgertallrik eller något annat. Anmälan till Tommy, biljetterna lämnas ut på John Scotts, och klubbdirektör Stefan Albrektsson berättar om klubben.

Teaterbesök den 22 januari 2023 med anmälan senast 22 december. En död komikers liv med Claes Malmberg i rollen som Lenny Bruce.

Rehabmottagningen Närhälsan Sävedalen hade lämnat information om sin verksamhet som Agneta presenterade.

Efterlysning av Svalor som kan tänka sig att hjälpa till vid medlemsmöten med möblering och någon med intresse för AV-teknik.

Lennart Palm underhöll och presenterade en klurig quiz med sköna melodier.

Sen blev det kaffe och goda mackor. Därefter fick fyra vinnare i quizen sina priser.
Även lottdragning på inträdesbiljetten.

Bibbi tackade Lennart med en blomma och avslutade mötet.