Jan E Eriksson visade film från Apulien

Filmen handlade om en resa till Apulien, det vackra orörda Italien

Medlemsmöte med filmvisning

Angela hälsar välkommen och presenterar nya medlemmar. Och hälsar Jan Einar Eriksson välkommen.
Intresset var stort för att se filmen det var nästan fullsatt,  vi var 98 personer.

Agneta informerade om utrymning och GDPR.

Jan Einar Eriksson visade film. Filmen handlade om en resa till Apulien i det vackra till Italien.

En fantastisk film, som visade vackra miljöer med gamla byggnader, kyrkor insprängda i berget och båtfärd genom grottor.

Jan Einar hade också varit och filmat badkarsrallyt i Säveån, det var fint att se med dessa fantasirika badkar som tog sig fram i ån.

Vi fick som vanligt kaffe med goda smörgåsar och en god kaka.

Efter fikapaus berättade Angela att resan till Värmland var fullbokad och att det blir pratcafé den 2 maj och sedan ska det utvärderas för att se om det ska fortsätta i höst.

Angela påminde om att hattarna ska vara på nästa medlemsmöte.

Hon berättade också att Påsklunchen hade varit strålande och styrelsen tackade Cecilia, Birgitta, Siv, Astrid och Viola med en blomma.

Sen blev det lottdraging på inträdesbiljetten och sex vinnare fick varsin chokladask.