27 mars DeFenders

DeFenders, Tommy Larsson och Roger Karlander underhöll oss.

92 medlemmar kom till vårt medlemsmöte. Angela hälsar välkommen och hälsar
3 nya medlemmar välkomna till oss.

Information om att vi kan ta emot 100 personer vid dukning i lokalerna. När det antalet uppnåtts stänger vi dörrarna.

Information om anmälan till den kommande påsklunchen 10 april och anmälan till vårens resa den 17 maj, anmäl mellan 3-17 april.

Agneta Informerar om GDPR: att vi fotograferar och lägger bilder på hemsidan. Den som inte vill vara med på bild har alltid rätt att begära att den ska tas bort. Kontakta webbredaktören eller någon i styrelsen

Utrymningsinformation om hur vi gör om vi behöver utrymma lokalen.

Nu bjuds vi på en medryckande musikrepertoar av DeFenders. Med bl.a.  sextiotalsmusik. Sven-Ingvars. Cotton Field. Svenska melodier, varvat med engelska melodier. På önskemål spelas Amazing Grace. Sedan följer It’s now or never. Där näckrosen blommar. Kärringen min hugger ved.

Musiken var medryckande. Det ryckte lite i dansbenen hos en del medlemmar.
Angela tackade DeFenders med en chokladask.

Nu smakade det bra med kaffe, smörgås och kaka. Alltid lika välsmakande.
Tack till köket.

Därpå följdes lottdragning. Några lyckliga fick med sig ett fyllt påskägg hem.