Senaste informationen om resor

RESOR - Viktigt att läsa!

Det underlättar vårt arbete om du anmäler dig före sista anmälningsdagen. Du kan dock ALLTID höra av dig även efter sista anmälningsdag till alla resor, det kan finnas platser kvar! Även om den resa du är intresserad av är fulltecknad, skriv upp dig på reservplats. Vi lyckas ofta med att få med alla reserver också. Det är endast resekommittén som kan ge besked om en resa är fulltecknad eller inte.

Din anmälan vidarebefordras till respektive researrangör. Om du betalar din faktura via internet glöm då inte att ange ditt namn, hemort och resmål. Alla resor utgår från Busstorget i Kungsör ( om inte annat anges ).

Resorna är i första hand till för våra medlemmar men om det finns plats är också andra välkomna. Observera att endast medlemmar omfattas av vår försäkring.

Efter sista anmälningsdagen är din anmälan bindande vilket innebär att du får betala resan om inga reserver finns. Det gäller ALLA våra resor. Kontakta ditt försäkringsbolag, de vet om du har en försäkring med avbeställningsskydd som gäller vid sjukdom eller liknande.

OBS! Avanmälan görs endast till SPFs reseansvariga. Researrangörerna/bussbolagen vet inte om vi har, eller vilka som är, reserver. OBS! Om vi inte har några reserver så hoppas vi att du själv kan ordna ersättare. Vi vill också att du som anmält dig som reserv och sedan ångrar dig att höra av dig till oss snarast. Var snäll och säg till redan vid anmälan om du har någon specialkost. Vi ses på våra resor och på våra månadsmöten!

Resekommittén:

Eva Pettersson e-post: eva.c.pettersson13@gmail.com, tel: 070-580 54 67