Lokala förmåner

MEDLEMSKORT
Fr o m år 2024 skickar förbundet inte ut medlemskorten som tidigare. Nu får du själv hämta dessa i föreningen.
Om du vill ha ett medlemskort - säg till vid några av våra möten. Eller ring vår ordförande Per-Einar Tuvesson, 070-32 92 411.

BORGHOLMS BADHUS
15% rabatt på valfritt bad- eller träningskort.
Gäller alla pensionärer.

Kan ej kombineras med andra erbjudanden.
Borgholms badhus hemsida.

DANIELSONS HERR & DAM
10% rabatt vid uppvisande av SPF medlemskort.

Gäller ord. pris, ej presentkort.
Danielsons hemsida.

NYA CONDITORIET BORGHOLM
10% rabatt vid uppvisande av SPF medlemskort.
Nya Conditoriets hemsida.

STUDIEFÖRBUNDET VUXENSKOLAN

Som medlem i SPF Seniorerna har du 10 % rabatt på deltagaravgiften i Studieförbundet Vuxenskolans allmänna utbud av studiecirklar. Information om vilka studiecirklar som finns på din ort hittar du i det lokala studieprogrammet och på SVs hemsida .

För att kunna nyttja rabatten ska anmälan göras muntligen via telefon eller besök hos SV, eller skriftligt via e-post. Uppge "SPF Seniorerna medlemsrabatt 10 %" vid anmälan (det går inte att nyttja rabatten om du anmäler dig via hemsidan).
Rabatten gäller för deltagaravgiften, inte studiematerial eller andra kostnader som kan uppkomma i samband med studiecirkeln. Studiecirklar som genomförs av SV i samarbete med SPF Seniorerna omfattar inte heller av rabatten.