Friskvård

VÅREN 2024

NYTT!!   ERBJUDANDE FRÅN MALKARS

”Prova på 21 dagar fritt” startas upp senast 2024 02 29

Malkars träningscenter erbjuder SPF medlemmar möjligheten att testa Malkars träningsutbud helt kostnadsfritt under 3 veckor utan vidare köpförpliktelser.

Dessutom ingår en helt kostnadsfri personlig träningsvägledning med installation till succé-konceptet MILON-träningen alla talar om!
Enkel, trygg och effektiv träning för hela kroppen i smidiga maskiner som ställer in sig själva och håller koll på belastning och resultat.

Malkars Träningscenter, Borgholm, Färjestaden
Mobil: 070- 985 38 86/ Tel vx: 0480- 49 29 29
Epost: helen@malkars.se / Hemsida malkars.se

BOULE - ett samarbete med Ölands Bouleklubb och PRO.

Torsdagar kl 10.00
Plats:
Ölands Boulehall i Tjusby .

Boulehallen ägs av Anders Jonsson och drivs av Ölands Bouleklubb.
Det kostar 40 kr för de som inte är medlemmar i Ölands Bouleklubb och 20 kr för medlemmar.

Vi utökar vår SPF boule med att bjuda in alla seniorer som vill spela boule. Det blir roligare om vi blir fler. Vårt eget Blåeldsmästerskap kör vi som vanligt.

Alla som vill spela är välkomna!

Kontakta Ulla Andersson, 0705-61 99 37.

Träning på NORDIC WELLNESS

Måndag och onsdag hela året kl 09.00.
Lokal på Tullgatan 4, telefon 0101-55 53 28.

PROMENAD MED DE SOM BOR PÅ ÄLDREBOENDEN.

Är du intresserad att hjälpa till att gå på promenad med de som bor på äldreboenden och har svårt att komma ut.
Ta kontakt med Leif Ehnemark 0706-98 09 68.