17/1 2018 Styrelsemöte i Sundsmåla.

Onsdag 24 januari 2018

Grötfest i Vårdnäs Församlingshem. Tillsammans med Rengenkören sjöng vi ut julen och in det nya året. Glöggen serveradess rykande varm med pepparkakor. Gröten var nykokt och skinksmörgås därtill.

16/2 Styrelsemöte hos Barbro André i Brokind

Onsdag 21 februari

Årsmöte i Vårdnäs församlingshem. Kaffe och smörgås serverades.Underhållning av Jan Fransén med skrönor, visor och "roliga bitar" från cabaré- och revyscenen.

14/3 Styrelsemöte hos Barbro André i Brokind

Onsdag 21 mars

Månadsmöte i Vårdnäs församlingshem. Kaffe och smörgås serverades. Vi pratade om vad vi ska göra i föreningen framöver.

4/4 Styrelsemöte hos Barbro André i Brokind

Onsdag 18 april

Månadsmöte i Vårdnäs församlingshem. Jan Lundqvist berättade om Carl Michael Bellman.

3/5 Styrelsemöte hos Barbro André i Brokind

Onsdag 16 maj

Månadsmöte i Vårdnäs församlingshem. En representant från Kinda-Ydre Sparbank informerade om banktjänster. Rengenkören underhöll. Kaffe och smörgås serverades.

Torsdag 7/6 Styrelsemöte på Stiftsgården i Vårdnäs

Tisdag 12 jun

Vi var inbjudna av SPF Kinda till deras fest i Höganlid i Hycklinge.

8/8 Styrelsemöte hos Roland Nilsson i Bestorp

Onsdag 22 aug

Sillsexa i Vårdnäs hembyggsgård. Mat. P.O´s dragspelsgäng underhöll. SPF Kinda var inbjudna.

12/9  Styrelsemöte hos Kjell Holmström i Rimforsa

Onsdag 19 sept

Månadsmöte i Vårdnäs församlingshem. Joakim "Jocke" Johansson berättade om Kinda Kanal. Roland Nilsson informerade om våra försäkringar i SPF. Kaffe och smörgås serverades.

10/10 Styrelsemöte hos Barbro André i Brokind

Onsdag 17 okt

Månadsmöte i Vårdnäs församlingshem. Stig Holmström berättade om den första flygningen med flygplan JAS 39. Tommy Karlsson visade och pratade om föreningens hemsida. Kaffe och smörgås serverades.

14/11 Styrelsemöte hos Barbro André i Brokind

Onsdag 21 nov

Månadsmöte i Vårdnäs församlingshem. Sofia Fälth och Erik Zentio spelade och sjöng. Kaffe och smörgås serverades.

12/12 Styrelsemöte hos Barbro André i Brokind

Tisdag 18 dec
Månadsmöte med Julbord på Stiftsgården i Vårdnäs. Rengenkören sjöng.