9/1 Styrelsemöte hos Barbro André i Brokind

18/1 Månadsmöte i Vårdnäs Församlingshem. Leif Ihreskog och Jörgen Peterssson  från från Kinda-Ydre Sparbank informerade om bedrägerier och belös området Spara & Placera.
Kaffe och smörgås serverades. Lotteri.

31/1 Lunch på Liljeholmens Folkhögskola

6/2 Styrelsemöte på Stiftsgården Vårdnäs

15/2 Årsmöte i Vårdnäs Församlingshem – Föreningen bjöd på kaffe och smörgåstårta. Lotteri.

15/2 Konstituerande styrelsemöte i Vårdnäs Församlingshem.

6/3 Styrelsemöte hos Barbro André i Brokind

15/3 Månadsmöte i Vårdnäs Församlingshem – Jularboklubben underhöll. Kaffe och smörgås serverades. Lotteri.

3/4 Styrelsemöte hos Barbro André i Brokind

19/4 Månadsmöte i Vårdnäs Församlingshem – Suss Brusberg Bind, äldresköterska vid Ekholmens vårdcentral, berättade om ”Äldremottagning vid vårdcentral”. Kaffe och smörgås serverades. Lotteri.

27/4  14.00 vid Vårdnäs Hembygdsgård. Anders Tingvall berättade om livet i och på en ek.
Vi började inne och sedan gick vi ut och tittade på de ekar som fanns där.

10/5  14.00  Vi besökte vi Maj-Lis och Henry Svensson på Sjögesäters gård. De berättade om gårdens historia.

15/5 Styrelsemöte på Vesterby Golf restaurang,

17/5 Månadsmöte i Vårdnäs Församlingshem – Klas-Göran Dahlkvist och Bengt Sandell underhöll med sång och musik.
Kaffe och smörgås serverades. Lotteri.

23/5 Besökte vi  Brokinds gård tillsammans med Vårdnäs Hembygdsförening.

6/7 Gjorde vi en resa till Harstena tillsammans med SPF Kinda.

7/8 Styrelsemöte hos Barbro André.

16/8 Sillsexa i Hembygdsgården. Musikunderhållning Hazze Ztefanz. Som vanligt var  medlemmar i SPF Kinda inbjudna.

31/8 Utflykt till Valö. Vi åt räksmörgås och annat i serveringen.

20 september 14.00. Annica Öhmark från polisen gav information om bedrägerier mot äldre. Hon berättade och visade film. Kaffe och smörgås serverades. Lotteri.

4 oktober 13.00 åt vi gemensam lunch på Vesterby Golf.

9/10 Styrelsemöte hos Barbro André.

18/10 Underhållning av Dockekulla Cittrez under ledning av Elisabeth Roos. Kaffe och smörgås serverades. Lotteri.

6/11 Styrelsemöte på Stiftsgården Vårdnäs.

15/11 Naturfotograf Erik Hallgren visade natur, djur och fågelbilder samt berättade från sina många fotoresor. Kaffe och smörgås serverades. Julklappslotteri.

4/12 Styrelsemöte hos Barbro André.

13/12 Jullunch på Stiftsgården i Vårdnäs. Musikunderhållning av Else-Marie Peterson och Klas-Göran Dahlqvist.