Nöjeskommitténs avslutningskväll 25 januari 2023 hos Kök Nyström

Vi i nuvarande Nöjeskommitté har arbetat med nöjeskvällarna sedan 2018. Den första tiden höll vi till på Sims Gårdshus och med max. 60 deltagare. I och med ett ökat intresse från medlemmarna så sökte vi större lokaler. Under senaste året har vi genomfört alla kvällarna på Domnarvsgården med i genomsnitt 120 deltagare. Men första kvällen med 100 deltagare var vi hos Kök Nyström. I och med att nuvarande Nöjeskommitté går i pension, så vill vi sluta cirkeln genom att återkomma till Kök Nyström innan den nya Nöjeskommittén tar över verksamheten.

För kvällens underhållning svarar Elderly Brothers. Ett gäng som våren 2022 underhöll oss med riktig 50-tals rock´n roll. Den här gången börjar dom i akt 1 med 50-talet och Elvis för att i den avslutande tredje akten koncentrera sig på den moderna delen av sin repertoar.

När: Onsdag 25 januari kl. 18.00

Meny: Sejrygg med vitvinssås, rostade rotfrukter, knaperstekt bacon och örtslungad potatis som serveras efter musik akt 1.

Dryck: Vitt vin alternativt öl resp. alkoholfria alternativ av vitt vin och öl.

Kostnad: 300 kr/person

Antal platser: Lokalen rymmer max. 150 personer.

Rutinen när du kommer blir lite annorlunda jämfört med hur det har varit på Domnarvsgården.

• Efter avprickning får du ett glas mousserande och sedan får du mingla en stund.
  • Insläpp till matsalen sker kl. 17.45.

Lotteri med fina vinster. Endast kontantbetalning!

Baren är öppen hela kvällen.

OBS ny anmälningsrutin! Anmälan sker fr.o.m. måndag 9 januari kl. 09.00. Samma startid gäller för både mail och telefon.

Vi erbjuder även våra vänner i SPF Tuna-Säter att anmäla sig fr.o.m. tisdag 10 januari.

Du anmäler dig till Bernt Sjödin på adressen berntsjodin43@gmail.com. Om du inte har tillgång till mail, så kan du ringa 070-4976204. Du som ringer och anmäler kommer att få bekräftat inom några timmar om du får en plats eller inte (vilket innebär samma princip som för mailanmälan). När du fått din plats bekräftat betalar du 300 kr/person till något av föreningens konton.

·        Swish 123 16 98 919

·        Bankgiro 5618-5952

Vid betalning anger du Avslutningskväll och för vem/vilka som betalningen gäller. Betalning sker snarast efter att du fått plats bekräftad för att underlätta för oss arrangörer. I och med att du betalat är din anmälan klar.

Vi förutsätter att du som kommer är fullvaccinerad. Och du, om du känner det minsta, stanna hemma.