Lunch tillsammans fredag 1 september kl. 13.00

Vi fortsätter ”lunch tillsammans” med att besöka ännu en ny restaurang, nämligen Stabergs krog. Stabergs krog välkomnar oss till en smakrik upplevelse mitt i den mäktiga idyllen vid Stabergs barockträdgård, Staberg 63, 79196 Falun.

En  lunchbuffé serveras bestående utav två varmrätter, salladsbord, sill, bröd samt kaffe samt en smaskig kaka till efterrätt.

Lunchmenyn finns här.

För de som önskar kommer det att efter lunchen ges en guidad rundtur på Stabergs Bergsmannagård och dess barockträdgård, mot en frivillig Swish avgift till hembygdsföreningen.

Priset för lunchen är 125 kr/person. Betalning sker på plats direkt till restaurangen. Vår förening subventionerar lunchen med 25 kr.

Vill du delta på lunchen på Stabergs krog, anmäler du dig till: Karl-Erik Morén  k-e.moren@telia.com (eller 070-753 32 16). Anmälan senast tisdag 29 augusti.

Vi har 100 reserverade platser, så först till kvarn gäller.

VÄLKOMNA!

Hälsar