Beatlesafton

Beatlesafton med Mimmi & Mats den 24 mars 2022 på Domnarvsgården

En nostalgikväll med musik och mat från Liverpool. Mimmi & Mats kommer att framföra en massa härliga låtar av Beatles. Mimmi & Mats är välkända för många av oss eftersom dom stod för underhållningen på countrykvällen i oktober 2021.

Deltagarantalet är maximerat till 110 personer. D.v.s. samma deltagarantal som vid 3-rätters i november 2021.

Så här är programmet för kvällen.

> Dörrarna till källarvåningen öppnas kl. 17.30. När du kommer ner i källarvåningen, så serveras du ett glas mousserande.
> Kl. 18.00 startar vi. Mimmi & Mats spelar i 30 - 45 minuter så att det känns som vi befinner oss i Beatles hemstad Liverpool.
> För att göra kvällen i riktig Liverpoolanda, så serveras Liverpools ”nationalrätt”  – Scouse. Till maten får du ett glas vin, en flaska öl eller ett alkoholfritt alternativ.
Del 2 med musik som ska ge oss ännu mer Liverpoolkänsla.
> Alltsammans för endast 250 kr/person.

Nu återkommer vi också med ett lotteri med fina vinster. Endast kontantbetalning!

Det finns en bar som är öppen hela kvällen.

Anmälan sker fr.o.m. måndag 7 mars till Bernt Sjödin på adressen berntsjodin43@gmail.com. Om du inte har tillgång till mail, så kan du ringa 070-4976204. Senaste anmälningsdag, om det finns någon plats kvar, är onsdag 16 mars. När du fått din plats bekräftat betalar du 250 kr/person till något av föreningens konton.

> Swish 123 16 98 919
> Bankgiro 5618-5952

Vid betalning anger du Beatlesafton och för vem/vilka som betalningen gäller. Betala gärna snarast efter att du fått plats bekräftad för att underlätta för oss arrangörer. Betalning skall finnas registrerad hos SPF senast onsdag 16 mars. Din anmälan är inte definitiv förrän du utfört din betalning.

I mån av plats välkomnar vi även gäster från andra föreningar. Fr.o.m. måndag 14 mars tar vi emot dessa anmälningar.

Vi förutsätter att du som kommer är fullvaccinerad. Och du, om du känner det minsta, stanna hemma.