Hjärnkoll 2024

Ansvarig Ann-Kristin Sjörén Stendahl på telefon 0730 - 21 98 56 eller bollebygd@spfseniorerna.se eller Lars Rune Hansson.

Nu är uttagningen av lag för SPF Seniorerna i Bollebygd klar.

Den 6 februari träffades cirka 20 personer för att utse laget som ska representera SPF Seniorerna i Bollebygd den 15 mars i Hökerum. Fem lag med tre personer i varje lag som lottades ihop. 16 kluriga frågor om allt från punktskrift till världsrekord i stavhopp. Vinnande laget hade 13 rätt vilket var mycket bra men övriga lag kom inte långt efter vilket får ses som att vi har stor kunskap i vår förening.

Vinnande lag bestod av Rose-Marie Berg, Marianne Kullgraf och Hans Karlsson. Vinsten för kvällen blev var sin Sverigelott och vi hoppas naturligtvis på vinst där också. Denna grupp kommer att representera SPF Seniorerna i Bollebygd den 15 mars i Hökerum.

Är ni intresserade av att följa med och heja på så hör av er till Ann-Kristin Sjörén Stendahl.

Hjärnkoll 2024