Månadsmöte januari 24

SPF Kedjan Nordmaling bjuder in till månadsmöte tisdagen 9/1kl. 13:00 i Nordmalings Församlingsgård. Elin Örebrand underhåller och som vanligt bjuds det på fika, information och lotterier samt gympa med Doris.
Ta gärna med en vän så kanske vi får en ny medlem.
Pris 70 kr medlem, 100 kr icke medlem.

Välkomna

Det är jag som är Elin Örebrand.

Musiker och låtskrivare. Trebarnsmamma och norrlänning med hela Norden som min arbetsplats. Jag jobbar främst som barpianist, är sångerska, spelar piano, och spelar i alla möjliga och omöjliga sammanhang. Jag älskar mina barn, vackra platser, att vara musiker och alla möten med er min publik. Jag är låtskriverska, har släppt några skivor, skrivit sånger för kör men även sånger till mina barn.

Kontakta gärna mig, om du vill boka en spelning, har problem när du försöker köpa dina noter eller bara vill berätta något!

/Elin

www.elinorebrand.se