Månadsmöte september 23

Välkomna till september månadsmöte den 12/9 kl. 13:00 i Församlingsgården. Vi kommer att möta en efterlängtad artist, nämligen Klas Norberg som kommer att underhålla och busa med oss.
Köksflickorna bjuder på gott fika, vi vinner priser i lotterier, blir drillade i motionsövningar och vi får lite lagom med information om vad som händer inom SPF .
Entréavgift medlem 70 kr, icke medlem 100 kr

Varmt välkomna!

"Klas Norberg från Nora i Ångermanland är en glad musikant, en driven och mångfacetterad artist som bjuder på sig själv och gärna plockar fram det helt oväntade som kupletter och opera, visor och rock vid sina variationsrika och uppskattade framträdanden. En efterfrågad och omtyckt, välutbildad och ytterst kompetent musikalisk glädjespridare med många väl stämda strängar på sin lyra".