Om föreningen

SPF Seniorerna Vallda-Släp

Vår förening har fler än 530 medlemmar. Med vår programverksamhet söker vi bjuda in våra medlemmar till regelbundna träffar för aktiv social samvaro i en trivsam och avspänd miljö. Med fokus på kvalitet och kultur. Med intressanta föredrag eller underhållning. Med cirklar, temadagar och resor.

Allmän information:
• Organisationsnummer 80 24 19-6175
• Central Uppbörd av medlemsavgifter tillämpas
• Medlemsavgiften för 2024 är 275 kr, varav 180 kr går till förbundet och distriktet
• Avgift för ny medlem f o m 2024 är 275 kr
• Avgift vänmedlem är 80 kr (om du är medlem i en annan SPF-förening) som betalas till föreningens Bankgiro 5766-5820
• Medlemskort kommer att bifogas i Senioren under våren

Medlemsfrågor:
Nya medlemmar kan enklast vända sig till föreningens medlemssekreterare  Kerstin Samuelsson tel.0703-684018,  epost  spf.kerstin.vs@outlook.com
Viktigt att alla medlemmar meddelar nya eller ändrade adressuppgifter till Kerstin.

Lokala seniorrabatter:
Vi har träffat avtal med ett 20-tal lokala företagare i vårt närområde om förmånliga seniorrabatter. Information om dessa finns dels på vår hemsida, dels i en särskild rabattfolder. Visa Ditt SPF-medlemskort, det räcker. Nya rabatthäften delas ut vid våra sammankomster.

Hemsida:
Du kan nå hemsidan direkt genom att skriva www.spfseniorerna.se/vallda-slap eller gå in på www.spf.se , klicka på föreningar, välj Hallandsdistriktet - välj Vallda-Släp.

Integritetspolicy (GDPR):
Medlemmars personuppgifter används endast för kommunikation med medlemmar samt för rapportering till Distrikt och Förbund, Försäkringsbolag och Statens Personaladress-register. Därutöver används uppgifterna enbart i interna deltagarlistor o d. Endast personuppgifter för styrelse och funktionärer publiceras på Hemsida och i Programblad.
Medlem har rätt att på begäran få ta del av sina egna personuppgifter.
Mer detaljerad information finns på Hemsidan.

Föreningens adresser:
Postadressen är SPF Seniorerna Vallda-Släp,
c/o Margaretha Sanne,Hagenvägen 8 Kullavik.  tel.073-3200827
Epost : valldaslap@spfseniorerna.se

Vi ser gärna att fler kan engagera sig och vill delta aktivt, kontakta styrelsen.
Lämna gärna förslag – nya idéer och fler händer välkomnas.