Årsmöte 15 februari

SPF Seniorerna Surabygden höll årsmöte den 15 februari.
Ordförande Lisbeth Wernerson hälsade alla drygt 100 deltagare välkomna, därefter hedrades de SPF-medlemmar som lämnat oss med en tyst minut.
Årsmötesförhandlingarna inleddes, mötesordförande var Jan Gustafsson. Verksamhetsåret 2023 lades till handlingarna, medlemmar som haft olika förtroendeuppdrag avtackades.
Nya och omvalda uppdragstagare välkomnades. Lisbeth Wernerson fick fortsatt förtroende som ordförande. Verksamhetsplanen för 2024 presenterades.
Deltagarna bjöds traditionsenligt på smörgåstårta innan PRO-kören (i vilken en hel del SPF-are ingår, bra med samarbete!) bjöd på trivsam underhållning. Information från distriktet, utbildningar, resor mm meddelades och mötet avslutades med lotteridragning.
Lena Sandström