Medlemsavgiften via e-faktura

Vill du få avin för medlemsavgiften som e-faktura till din internetbank?

Får du redan en del av dina återkommande fakturor som e-faktura direkt till din internetbank?
Då kanske du även vill få avin för medlemsavgiften i SPF Seniorerna som e-faktura?

Du beställer att få fakturan på medlemsavgiften under e-faktura hos din internetbank. Exakt hur det går till beror på vilken bank du har. I den internetbank du vill anmäla dig  för e-faktura letar du upp rubriken e-faktura. Söker/skriver SPF så dyker SPF Seniorerna  upp som betalningsmottagare.

Om anmälan avser dig själv, så lämnar du rutan för personnummer blank och klickar direkt på knappen "Anmäl".

Vill du att både din och din makes/makas/sambos faktura ska komma till din internetbank, så får du anmäla två gånger, den ena gången utan att ange något personnummer och nästa gång med din makes/makas/sambos personnummer i rutan. Tänk på att ange med 12 siffror.

När du anmält dig så byts blanketten ut mot en bekräftelse från SPF.

Exempel på hur det kan se ut ser du härunder.

För att få fakturan på medlemsavgiften för 2024 som e-faktura måste du registrera dig för e-faktura innan den 15:e oktober 2023

Med e-faktura sparar du pengar åt förbundet och det är även positivt för miljön.

Senioren

Senioren är SPF Seniorernas medlemstidning och den kommer ut med nio nummer per år. Upplagan har ökat år från år och är nu uppe i 207 100 exemplar. Tidningen är en uppskattad medlemsförmån.

Gå till senioren.se

Bli medlem

Vi är en av Sveriges största seniororganisationer. Hos oss delar du gemenskapen med cirka 250 000 medlemmar i föreningar över hela landet. Tillsammans verkar vi för att skapa bättre villkor för äldre – och ett aktivt liv för dig som senior.

Bli medlem i SPF Seniorerna här

Senioren

Senioren är SPF Seniorernas medlemstidning och den kommer ut med nio nummer per år. Upplagan är nu uppe i 203 000 exemplar. Tidningen är en uppskattad medlemsförmån.

Gå till senioren.se

Bli medlem

Vi är en av Sveriges största seniororganisationer. Hos oss delar du gemenskapen med närmare en kvarts miljon medlemmar i föreningar över hela landet. Tillsammans verkar vi för att skapa bättre villkor för äldre – och ett aktivt liv för dig som senior.

Bli medlem i SPF Seniorerna här