Inbjudan från SPF Seniorerna Boren

SPF Seniorerna Boren bjuder in medlemmar i SPF Seniorerna Finspång att följa med på teaterresa i januari 2022.

SPF Seniorerna Boren - 2324/1 2022
På Oscarsteatern får vi äntligen se den fyrfaldigt Oscarsbelönade filmen ”Rain Man” som på duken spelades av Dustin Hoffman och Tom Cruise. Vi får möta på scen möta briljanta Robert Gustafsson som spelar den autistiska brodern och den fantastiska Jonas Karlsson som gestaltar Tom Cruises roll i filmen. Följ med på ett gripande, känslomässigt och humoristiskt möte mellan dessa bröder tillsammans med din förening....

Vi bor på Scandic Grand Hotel på Kungsgatan. Till teatern har vi bokat upp 50 platser på parkett, raderna 13 och 14 med en eftermiddagsföreställning. När teatern är slut går vi över till vårt
hotell och får en gemensam middag. Dag 2 efter att ni har sovit ut och ätit frukost så har ni gott om tid att strosa kring i Stockholm. Låter inte detta som en bra ide?

Anmäl er så snart som möjligt då vi har första avstämningen den 11/10!!!
Anmäl er till: Siw Carlsson 073-851 51 29 eller mail:
carlssonsiw9@gmail.com
Vikingbuss skickar ut resebevis och inbetalningskort.

OBS! Vid avbokning gäller följande: Avbokningskostnad 60-31 dgr innan avresa 600,--,
Avbokningskostnad 30 0 dgr innan avresa 100%.

Läs hela inbjudan här