Medlemsträffen onsdagen den 10 april drog många medlemmar

Över 90 SPF medlemmar kom till medlemsträffen som började med föreningsinformation med bland annat ytterligare en vattengympa i Pingvinen som startar i augusti, folkhälsovecka 20-24 maj, lunchträff 30 maj mm.

• Kommunpolisen Ghadi Ghazale
  • Bittan & Tobias
  • Kommunpolisen Ghadi Ghazale
  • Bittan & Tobias

Kommunpolisen Ghadi Ghazale beskrev brottsligheten i Varberg och den ökar inte! Främst narkotika, inbrott/stöld och skadegörelse är det som förekommer oftast. Bedrägerier inriktas mot främst äldre personer - så se upp. På vår hemsida kan Du få hjälp här.

Så blev det fika med kaka och bulle samt lotteridragning. Flera vinnare vann fina priser.

Bittan & Tobias underhöll oss med låtar från förr och roliga historier, vilket var mycket uppskattat.

Ordförande Olof Sandell avslutade medlemsträffen och önskade alla en trevlig sommar samt påminde om lunchträffen & folkhälsoveckan i maj.
Text & foto: Lars Björk