Medlemsrabatter och förmåner

Som medlem i SPF Seniorerna får Du ett flertal förmåner.
Vi satsar i dessa samarbeten på kvalitet, service samt specialsydda erbjudanden för våra medlemmar.

Föreningsförmåner

Distriktsförmåner

Förbundsförmåner

FOTVÅRD

Mitt erbjudande på fotvårdsbehandling hos mig på Salong Agaton sax, fortsätter under hela 2022, eftersom efterfrågan och behovet visade sig vara stort. Så tack till er alla som redan varit hos mig!

Kommande år har ni 100 kr. i rabatt på alla era fotvårdsbehandlingar hos mig.

Ni kan välja mellan Klassisk fotvård och Spafotvård. Jag gör även gellackning på tånaglarna. Bokar du båda behandlingarna får du ytterligare 100 kr. i rabatt.
Ring mig för bokning och om du har frågor.
Varma hälsningar
Sussie Petersson
Fotvård Footprints
Östra Långgatan 39,
Varberg
TEL: 0738-183111

SANJAS YOGA I VARBERG ERBJUDER

Sanjas Yoga, drivs av mig Sanja Olsson, som är en internationellt certifierad yogalärare. I dagsläget erbjuder jag två olika yogaformer, Yoga på stol och Yoga i dynamiskt flöde. Här nedan följer en beskrivning:

Yoga på stol (torsdagar kl 16:00)
Här utövar vi en mjuk yogaform där stolen används som stöd både i sittande och stående positioner. På ett lugnt och inkännande sätt gör vi yoga som främjar rörlighet, balans, koordination och kroppens hållning. Passet är ca 60 min långt.

Yoga i dynamiskt flöde (onsdagar kl 19:00)
En yogaform som innebär att poserna utförs i en serie där man fokuserar på flödet mellan olika rörelser, vilket ger ett härligt yogaflow med en rytm av inandningar och utandningar som bidrar till att öka cirkulation och värme i kroppen. Rörelserna varieras från sittande, liggande, knästående och stående. Man utför övningarna på en yogamatta och helst barfota. Passet är ca 60 min långt

Under hela våren 2022, erbjuder jag prova-på tillfällen på ca 45 min för endast 50 kr per person. Efter prova-på tillfället så tar jag ett engångsbelopp på 100 kr per pass eller 900 kr för 10 yogapass. Antalet deltagare är begränsat till max 10 per tillfälle.
Erbjudandet startar helgen 5–6 februari med prova-på tillfällen mellan kl. 10-12 båda dagarna.

Anmälan görs på telefon: 076-2920353 (rättat telefonnummer) eller via mejl sanjasyoga@gmail.com
Lokalen är centralt belägen på följande adress: Träslövsvägen 60, 432 43, Varberg (Lokalen ligger belägen invid Willys i Varberg)
Hemsida: www.sanjasyoga.com
Ser fram emot att yoga tillsammans,