Styrelsemötet den 4 januari

Styrelsen samlades hemma hos Lars B - våra vanliga lokaler vid Studieförbundet Vuxenskolan var stängda.

Många ärenden avhandlades bland annat förberedelser inför medlemsträffen den 11 januari och årsmötet den 15 februari. Viktig info inför årsmötet är att tiden för insändande av motioner skall vara gjort senast den 18 januari.

• Styrelsemöte 4 januari 2023

Riktlinjer för marknadsföring och vårens fortsatta arbete togs fram.

Träffpunkten Sällskapsrummet vid Träslövsvägen 2, har fått en bra start. Öppet onsdagar kl 10.00 - 12.00 - välkommen.

Vårens resor kommer att fortsätta som tidigare med dagsutflykter och flera medlemmar har redan börjat boka resorna under våren.

Föreningen har några vakanta platser och vi önskar din hjälp med att fylla dessa luckor. Vi återkommer till detta vid nästa medlemsmöte. Hoppas vi ses den 11 januari - kanske dans-skorna skall tas på?