Medlemsträffen blev lyckad

Det var fullsatt i Folkets hus samlingsal under Lucia träffen tisdagen den 13 december. Först serverades glögg och pepparkaka i foajén och därefter satte vi oss i stora samlingssalen.

• Fullsatt
  • Nästa år hoppas vi på Lucia tåg på plats hos oss
  • Fullsatt
  • Nästa år hoppas vi på Lucia tåg på plats hos oss

Styrelsen informerade om föreningsnyheter, vår kör sjöng julsånger och vi fick sjunga med i allsången.

Kaffe och lussekatt serverades för att sedan avslutas med lotteridragning. Det var många fina priser och glada vinnare.

Lucia-tåget från 4H kunde tyvärr inte komma, utan vi fick nöja oss med en film om Luciatåget 4H från 2020. Här kan Du se Lucia filmen (trailer): https://youtu.be/X4bnbQNVDbM

Avslutningsvis presenterades vårt program under 2023 med hopp att alla skall kunna hitta något som passar. Innan mötet avslutades fick alla möjlighet att skriftligt besvara frågan: Vad gör föreningen bra? och Vad kan bli bättre?. Tack för svaren som kommer att sammanställas och redovisas vid nästa medlemsträff.
Nästa medlemsträff är den 11 januari - välkommen.