Årsmöte 2024 och tillhörande dokument

Årsmötet genomfördes i Equmeniakyrkan/Hille Missionsförsamling, Fransbovägen 4, Björke som planerat.

Det blev en härlig upplevelse för de medlemmar, som antog utmaningen att ta sig till Equmeniakyrkan i Björke igår för årsmötet.

Jag tänker inte främst på årsmötet som sådant, däremot på mötet med ”Måndagsgänget”. De bjöd på en fin, profan  musikupplevelse och bjöd upp till välgörande allsång. Fikat, som denna fria frikyrkoförsamling tillhandahöll, smakade dessutom fint.

Årsmötet? Det stod först på programmet och innehållet gillades samstämt av beslutande medlemmar. Gavle har nu en valberedning bestående av fyra personer, varav två anmälde sig frivilligt på plats, vilket för mig kändes extra bra. Jag valdes nämligen om som ordförande i SPF Seniorerna Gavle, ett förtroende som jag ska göra mitt bästa för att förvalta väl med er medlemmar för ögonen.

Dagordning med beslutsunderlag finns nedan.

SPF Gavle Årsmöte 2024 kallelse.pdf
SPF Gavle Årsmöte 2024 dagordning.pdf