Falkenbergsrevyn fredag den 27 februari 2026
SPF Bankeryd arrangerade en bussresa till Falkenbergsrevyn för tredje året i följd
50 personer hade anmälts sig till denna resa, 37 från Bankeryd och 13 från Habo. Carlsteins buss anlitades. På vägen ned hade vi bussfika vid Isaberg. Innan luchen hann vi också med ett besök på Engelssons. Lunchen åts på Sisi, restaurangen vägg i vägg med teatern. Klockan 15 startade revyn "Högt spel" och det var som vanligt en fantatisk revy. Som vanligt är det också som så att den senaste revyn är alltid bäst. På vägen hem åt vi en Laxwrap från Heby laxbutik. Som om vi haft en tidtabell var vi hemma kl 20.30, helt enligt plan.