Badbussen terminsavslut våren 2026
Under våren 2026 har badbussen gått till Ulricehamn på tisdagar.
Tisdagen den 7 maj var sista gången under vårterminen. Organisatör har varit Kerstin Zinnerfors och vattengympa instruktör Kajsa Lindell. Drygt 50 personer är anmälda men i vattengympan deltar varje gång i medeltal drygt 40. Bussresan finansieras med bidrag från Kamprads stifelsen. Vi har kännt oss mycket välkomna till Ulricehamn under tiden som Mullsjö badet renoveras. Vi hoppas nu kunna återvända till Mullsjö när höstens badresor börjar. Alla deltagare åt en gemensam lunch, där det framfördes ett tack för Kerstins och Kajsas insatser.