Onsdagspromenad den 26 novembeer

  • Glögg vid Häggebergs utsikten

Onsdag den 26 november var det säsongsavslut på SPF Bankeryds onsdagspromenader varannan vecka. Vid Målskog hade 10 medlemmar samlats i det grå novembervädret för att vandra till utsiktsplatsen ovanför Häggebergs vattenverk. Även om vädret var grått var luften klar så vi kunde njuta av utsikten. Bosse Ögren bjöd på varm glögg och pepparkakor men flera deltagare hade med sig bullar och pepparkakor. Tillbaka gick på stigar genom bokskogen fram till Tubbarp och sedan till Målskog. En fin avslutning på höstens promenader.