Julbord på Spånhults herrgård
Onsdagen den 3 december åkte ett 50-tal medlemmar med buss till Spånhults herrgård. Där bjöds vi på ett välsmakande julbord med alla rätter som finns på ett julbord för att avslutas med småländsk ostkaka. Som vanligt utlottades en stöpt ljuskrona från Lions. Dästa deltagare åkte sedan hem i vintermörkret efter en trevlig eftermiddag.