Måndagspromenad den 15 december
Höstens sista måndagspromenad
Under hösten har vi genomfört 12 promenader. Samtliga promenader utgår från församlingsgården och avslutas med fika på Ljusglimten. Promenaden varar en dryg timma och går antingen till Tjuvanabben eller till hamnen vid Domneån. Under hösten har i medeltal 8 medlemmar deltagit. Per Persson har varit flitigast genom att delta i samtliga promenader.