Onsdagspromenad den 1 oktober i Tabergsgruvan
Onsdagen den 1 oktober var promenaden förlagd till Tabergsgruvan under ledning av Birgitta Öhman, som guidar
Vi gick den långa promenaden på 1,5 timmar. Vi fick se hur malmbrytningen gick till och även några fladdermöss som hängde i taket och på väg att gå i dvala. 7 medlemmar deltog förutom Birgitta. Naturligtvis fikade vi efteråt och besökte även museet.