Julbord den 3 december
Tisdag den 3 december traditionellt julbord. Den här gången på Sandsjö Wärdshus, Sandsjöfors. Vintern hade kommit med lite snö. Vi var 52 deltagare som åt av den goda maten tills vi var alldeles för mätta. Glad vinnare i den traditionella ljuskronan blev Kjell Larsson. Det flesta bilder här nedan har tagits av värden på värdshuset.