Göteborg 2025

Den 16 och 17 oktober

Kvällen innan resan till Göteborg med Tommy Körberg fick vi veta att han hade blivit sjuk. Men på ett mycket elegant sätt fixade JoRo-Buss detta med att i sista stund ordna biljetter till Lasse Holm på
Kajskjul 8. Detta blev en succé och inte nog med det så "råkade" Arvingarna vara i publiken.
Lasse Holm lyckades att få upp dem på scenen till allas förtjusning. Det blev en mycket lyckad kväll och resa.

Ett stort TACK till dej Kicki Ekbladh för ditt stora engagemang!!!!!!!!!