Julbord
Den 27 november
Det blev en trevlig och glad avslutning på året med ett julbord. God mat från Under Eken och Smépojkarna som bjöd på blandad musik och roliga vitsar så stämningen blev god!
Stort tack till alla er i grupp 3 som hjälpte till, och till styrelsen som höll ihop det hela!
Dessutom var det många som gick hem ett presentkort på 500 kronor för att de lämnat in sina "Friskvårdskort". Ett billigt och bra lotteri där alla är vinnare. De som inte var på plats kommer att kontaktas så småningom.
Vinnare blev: Annette Persson, Gunnel Johansson, Leif Sundqvist, Kerstin Olausson, Else-Britt Leiner, Annica Ström, Marita Leijon, Kristina Genetey, Ulf Johansson, Karl-Otto Ottosson, Marie-Louise Holtmo, Agneta Svensson, Pekka Mäntylä, Gunilla Pettersson, Elly Henrysson och Lena Axelsson.
Grattis till vinnarna och till er övriga bättre lycka nästa år!