• SPF-FÖRENINGEN i EKSJÖ 2021-11-05

Till alla medlemmar i Eksjö SPF-Förening

Höst - information 2021 + inbjudan julbord.

Då kan vi konstatera att vår verksamhet åter har kommit igång igen. Vi har haft tre

fullbesökta arrangemang i Olsbergs Arena i höst med mellan 90 - 100 besökande per gång.

Det har varit en härlig gemenskap och stämning vid mötena och roligt att ses igen!

Vi konstaterade vid senaste styrelsemötet (19 okt) att vi för närvarande är 457 medlemmar i

Eksjöföreningen, plus att 14 nya medlemmar år på väg in i föreningen. Imponerande!!!

Nu börjar verksamhetsåret 2021 gå mot sitt slut, och det återstår bara julbordet på

programmet och detta genomför vi tisdagen den 30 november på Olsbergs Arena

klockan 1500. Det blir catering från Under Eken och priset är 250 kr per person.

För detta får Du julbord, dessert, kaffe och kaka. Vatten eller julmust ingår. Övriga drycker

kommer att serveras till självkostnadspris.

ANMÄLAN till:

rosemarie.redovisning@gmail.com eller tfn 070-203 83 40

BETALNING till;

Gärna i förväg via Swish 123 618 2026 eller bankgiro 5202-7489

eller på plats (Swish, kort eller kontant)

Programmet för 2022 är under slutbearbetning och kommer att skickas/delas

ut före julhelgen.

VÄLKOMNA till julbordet!!!

Med hösthälsningar.

Göran Persson

Ordförande Eksjö SPF-förening

Senioren

Senioren är SPF Seniorernas medlemstidning och den kommer ut med nio nummer per år. Upplagan är nu uppe i 203 000 exemplar. Tidningen är en uppskattad medlemsförmån.

Gå till senioren.se

Bli medlem

Vi är en av Sveriges största seniororganisationer. Hos oss delar du gemenskapen med närmare en kvarts miljon medlemmar i föreningar över hela landet. Tillsammans verkar vi för att skapa bättre villkor för äldre – och ett aktivt liv för dig som senior.

Bli medlem i SPF Seniorerna här