Välkommen att spela bridge i SPF!

På tisdagarna mellan kl 13:30 och 16:30 är vi drygt 20 SPF:are som spelar sällskapsbridge, vilket innebär att vi inte tävlar mot alla övriga par som man gör i tävlingsbridge, utan paren vid samma bord jämför sina resultat. Vi tonar ner tävlingsmomentet d.v.s. vem eller vilka som är bäst i lokalen, till förmån för den sociala samvaron.
Alla som har någon vana av spelet eller som har gått en nybörjarkurs i t.ex. Eksjö bridgeklubbs regi, är välkomna att delta.
Vi har fått förmånen att hyra in oss i bridgeklubbens lokaler på Nygatan 14B (samma fastighet som Apoteket Kronan finns i) Kostnaden per gång är 25 kronor/deltagare för lokalen inkl. all utrustning.
Kostnaden för fika tillkommer.
Du är välkommen att bli "medlem i vår grupp" när som helst under säsongen.

Är du intresserad av att delta eller har frågor om vår aktivitet vänder du dig till:
Jan lindholm på tel. 070-365 65 17 eller via mail jan.s.lindholm@gmail.com

Är du inte redan medlem i SPF Seniorerna så kan du bli medlem och spela sällskapsbridge med oss.