Välkommen till Eksjö SPF 2022

Till alla medlemmar i Eksjö SPF-Förening

VACCINERAD SÅ KLART!!

December -2021 - information.
Då kan vi konstatera att årets planerade verksamheter i stort sett är genomförda. Vi tackar programgruppen och gruppvärdarna med medarbetare, som har gjort ett fint jobb för att vi ska trivas vid våra sammankomster, vilket vi gjort. Tack till alla Er som deltagit och gjort en trevlig stämning!
”Julsammankomsten” 30 november med julbord blev en riktig ”höjdare”.
Programmet för 2022 är klart och kommer att packas i dagarna för att därefter delas
ut/skicka ut före jul (eller är utdelat redan nu). Där hittar Du bland annat en formell inbjudan till 2022 årsmöte.
Nya restriktioner
Jaha, när vi trodde att covid-19 var på väg ut, så kommer den åter med nya restriktioner
som följd. Styrelsen hade möte 7 december i ärendet, men fattade inga beslut angående
restriktioner i föreningen, utan tar beslut i ärendet på styrelsemöte 11 januari. Vi har ju lärt oss att vi lever i en föränderlig värld, så det kan hända mycket till 11 januari.
Styrelsen rekommenderar verkligen att ALLA vaccinerar sig mot covid-19. Beslutet kan bli att det krävs covidbevis vid något/några av våra aktiviteter.
Ditt vaccinationsbevis får Du tag på www.covidbevis.se och e-legitimation.
Be barnen eller barnbarnen att hjälpa Dig om Du är osäker!

Styrelsen önskar ALLA en God Jul och ett Gott Nytt År !!!

Göran Persson
Ordförande Eksjö SPF-förening