Ordförande har ordet

🌼God fortsättning på det nya bättre året!🌼

Ingenting har varit sig likt under året, då vi saknat möjlighet att träffas fysiskt. Istället för att sakna det vi inte kunnat uppleva tillsammans, får vi förväntansfullt blicka framåt.

Nu är det nya året här och vi får inse att det är ett bra tag tills allting känns någorlunda som vanligt igen. Men hoppet står till det vaccin som vi i den prioriterade gruppen snart ska få. Vilket uppdämt behov att få träffas igen! Trots pandemin lyckades vi få till en träff ute vid Jävrebodarna med god mat, frågesport och nostalgivandring i muséet.
Jag har saknat alla glada skratt, historier, musik, underhållning och god mat som vi upplevt på våra träffar. Rönnen är en förening där det är högt i tak och skrattas mycket!

Är du medlem i SPF så bidrar du till att driva på nödvändiga förändringar för våra medlemmar och påverka såväl regering och riksdag som regioner och kommuner. Tillsammans ska vi arbeta för mer rättvisa pensioner, fler och bättre bostäder för seniorer och högre kvalitet inom äldreomsorgen.
Varmt tack för att du fortsätter att stödja vårt arbete genom ditt medlemskap i SPF! Vi ställer upp för varandra i dessa svåra tider. Tillsammans är vi starkare!
Så snart styrelsen kan träffas igen kommer vi att meddela hur vi planerar året framöver. Till dess...Håll ut! Håll avstånd!

Tack för att ni finns! ❤️

Lisbeth Lindmark