Medlemsservice

Vi får hänvisa till kommunens "Fixarhjälpen" ARBETSCENTER

FIXARHJÄLP från Surahammars kommun
Du som fyllt 75 år kan få gratis hjälp med flytt av mindre möbler, smörja lås och dörrar, byta glödlampor, lysrör, proppar och batterier. Hämta eller bära upp/ner saker från vind och källare. Hänga upp lampor, gardiner och sätta upp stegen när ’sotarn’ kommer. Du står för kostnaden för det material som behövs och måste se till att det finns hemma när hjälpen kommer.
Boka tid med Anette Stillman, på telefon 0220-391 15

------------------------------------------------------------------------------------------
Surabygdens Medlemsservice enligt nedan har upphört, vi får tacka Mats för hans sätt att ställa upp för de som behövt hjälp.

Detta har upphört:
Behöver du hjälp med praktiska vardagsproblem som t.ex. uppsättning av gardinstänger eller enklare elkopplingar?
Tveka inte att ringa till: Mats Carlbäck 070-720 40 39, så kommer han och hjälper dig.

(upd 2023-09-24 KL)