Lokala förmåner

Rabatt på ditt SPF medlemskort.

Christer Nordin och Lars Forsell som arbetar med rabatter på våra medlemskort, har träffat följande avtal med lokala företag. OBS! Om du beställer arbete mot faktura glöm inta att visa upp ditt SPF medlemskort och be om rabatten vid beställningen. Vid köp visa SPF medlemskort innan köpet slås in i kassan.

Bilskroten i Förslöv ger 10 % vid däckbyten och förvaring av däck. Tel: 0431-450836.

Karin Hansson Frisör. Salong mitt emot Heberleins ger 10%. Tel: 0708-280395.

Tandvårdsteamet i Förslöv lämnar rabatt. 10% på undersökning och rengöring om du är medlem i SPF Seniorerna Södra Bjäre - intyg om medlemskap erfordras.

Förslövs Handelsträdgård ger nu 10% i rabatt. Visa Ditt medlemskort.

Bjäre Fotvård. Gratis fotanalys vid uppvisande av medlemskort.

Klorofyllen blomsterbutik vid Heberleins parkering ger 10%. Glöm inte ditt medlemskort.

Sjöholms ger 10%. Visa medlemskort.

Piga AB ger rabatt på timpriset. 240 kronor/timme efter RUT-avdrag. De utför städning och fönsterputsning. Tel: 0431-441300. Gratis hembesök för prisuppgift.

Min Fot ger 10% på hela sortimentet. Detta är ett e-handelsföretag. www.minfot.se.

Bixia. Rabatt 0,5 - 1,9 öre/kwh. Årsavgift 325 kronor

BLeo Dator & Nätverk ger 10% på arbetstiden. Även RUT-avdrag ges från första arbetstimmen.Ni kan få hjälp och konsultation, men även köpa produkter såsom datorer och datortillbehör samt mobiler, surfplattor och TV- apprater. Vill ni veta mer vad vi jobbar medkan ni antingen kolla på hemsidan bleo.se eller kontakta osspå 0760-207200 eller info@bleo.se.